Monday, 24 December 2007

结婚周年日树桐蛋糕

今天是24.12.07 是平安夜也是我的结婚周年日。

Aunt Irene 为了要做好几个树桐蛋糕赠送给她的孩子们,Richard 和我的结婚周年日,
也为了完成几个树桐蛋糕,她就日赶夜赶,我也晓得她真的好累又辛苦.
这一颗“爱心”令我深深感动感激不尽
正如Richard所说这一份温情,真的是无价之宝,也是我们今年得到最大的福气和荣幸。
永远会牢牢记在心目中。
亲爱的Aunt Irene,
深深感谢您送给我多麽诱人的树桐蛋糕做为我和先生Jack结婚周年日。
在此我愿祝您和各位blog朋友们
圣诞节和新年快乐!!

11 comments:

Richard said...

祝Joanne & Jack,
结婚周年快乐..
永结同心...
恩爱到白头.....
« MERRY CHRISTMAS & HAPPY NEW YEAR 2008 »

Unknown said...

Richard,

深深谢谢你送来的祝福。我很开心能在blog里认识你。在此我也祝你和你家认圣诞节和新年快乐!!

Oink Oink said...

Joanne,

I got logcake from Auntie Irene too, really touched by her hard work, she sure very busy and tired liao cos she keep telling yesterday "我不要做了”

Wishing u and your family a Merry Christmas and Happy New Year 2008...
:-D

Sally said...

joanne

请接受我迟来的祝福,祝你和老公永远恩爱,开开心心,圣诞快乐。。

Dorene said...

Joanne and Jack, so sorry for the late wishes. Wish both of you have a wonderful and unforgetable anniversary and oso a very "HAPPY NEW YEAR"

Unknown said...

Oink Oink,
你说得对!aunt Irene也跟我说他好累。她对我们太好太好了。她所付出的一点一滴的温情和钟情,真的是无价之宝,那是我们的今年得到最大的福气和荣幸。

Sally & Dorene,

Thank you very much for your blessing.I also wishing you & your family Merry Christmas and Happy New Year.

Irene said...

Joanne,

不谢!不谢!

累是因为2天内连续做了10个蛋糕啦!经过了这几天休息后,哈哈!我又龙马精神 liao, hehe..........

Oink Oink said...

Auntie Irene,

又龙马精神了,那我们又可以下订单了咯,哈哈。。。开玩笑的啦。。。

Unknown said...

Aunt Irene,

wow! 休息了几天,你的手又痒痒了啊!!人也龙马精神起来。Oink OInk说得对,我们又可以下订单咯!嘻嘻!

Kate said...

oh!迟来的祝福
祝您们结婚周年快乐,爱情甜蜜,幸福美满。
美丽的树桐蛋糕看了真叫我“不答汗”要吃了它。哈哈!happy new year to you and your family.

Adeline said...

Joanne,
Wishing you & your family members a fruitful year in 2008! Happy New Year...